Karagöz Müziğinin Anonimleşme Süreci

251 Karagöz Müziğinin Anonimleşme Süreci Müzik, Oyun ve Eğlence KAYNAKÇA • Amos, Dan Ben, (2003) “Şartlar ve Çevre İçinde Folklorun Bir Tanımına Doğru”. Çev. Metin Ekici. Halkbi- liminde Kuramlar ve Yaklaşımlar, Millî Folklor Yay. Syf: 31, Ankara. • And, Metin, (1977), “Dünyada ve Bizde Gölge Oyunu” Türkiye İş Bankası Yay. Ankara. • And, Metin, (1985), Köylü ve Halk Tiyatrosu Gelenekleri, İnkilap Kitapevi, Ankara. • Chen, Fan Pen Li, (2003),Shadow Theaters of The World, Asian Folklore Studies. • Christel Lane, (1981), The Rites of Rulers, Ritual in Industrial Society- The Soviet Case, Cambridge University Press, pp. 11. • Dundes, Alan, (2003), “Doku, Metin, Konteks” Çev. Metin Ekici. Halkbiliminde Kuramlar Yaklaşımlar, Millî Folklor Yay, Syf,67 Ankara. • Dundes, Alan, (1998), “Halk Kimdir” Çev. Metin Ekici, Millî Folklor Dergisi, Say;37, Syf, 139-157 Ankara • Göktaş, Uğur, (1986), Karagöz Terimleri Sözlüğü, Anadolu Sanat Yay, İstanbul. • Huzianga, Johan, (2006), Oyunun Toplumsal İşlevi Üzerine Bir Deneme, Çev; Mehmet Ali Kılıçbay, Ayrıntı Yay. • Kahraman, Kasım, (2010), “Ritüellerin Toplumsal Etkileri” SDÜ Fen Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi, Sayı:21, ss.227-236. • KAYGISIZ, Mehmet, (2000), Türklerde Müzik , Kaynak Yay, İstanbul. • Diyarbekirli, Necati, (1972), Hun Sanatı, MEB, Ankara. • Örnek, Sedat Veyis, (1988), 100 Soruda İlkellerde Din Büyü Sanat, Gerçek Yay. • Üngör, Ethem Ruhi, (1989), Karagöz Musikisi, Kültür Bakanlığı Yay. Ankara. • TİLAKASİRİ, Jayadeva, (2008), Asya Kukla Tiyatrosu , Çev; Çağrı YILMAZ, Mitos Boyut Yay, İstanbul.

RkJQdWJsaXNoZXIy NzM2ODUz